Save the date: Suomen Menopaussitutkimusseuran kokous ja luentopäivä Helsingissä pe 11.10.2024

Matka-apurahat

Suomen Menopaussitutkimusseura julistaa seuran jäsenille haettavaksi matka-apurahat vaihdevuosia käsitteleviin kongresseihin. Etusijalla ovat tutkijat, ja matka-apurahan saamisen edellytyksenä on kongressiin lähetettävä abstrakti. Vapaamuotoinen hakemus, julkaisuluettelo, abstrakti sekä tiedot kongressista pyydetään lähettämään sähköpostilla 21.4.2024 mennessä Suomen Menopaussitutkimusseuran sihteerille: heli.siitonen at hus.fi.

Apurahan saaja sitoutuu sitoutuu esittelemään tutkimustyönsä tuloksia lyhyenä raporttina seuran kotisivuilla (www.menopaussiseura.net) sekä pyydettäessä myös seuran kokouksessa.

Hanna Hautamäki

Suomen Menopaussitutkimusseuran puheenjohtaja